Medio okt 2017 hebben een Saab 93 Cabrio gekocht en wilde de Saab een grondige dakbehandeling en interieurreiniging geven. Online gezocht naar Cabrioreiniging en kwamen op dit adres uit. Na online een offerte opgevraagd, kregen we meteen de volgende dag een reactie van Sandra terug. Meteen met elkaar geappt en telefonisch contact met adviezen. We konden de auto op en zondagmiddag afleveren en op woensdag weer ophalen. Kennisgemaakt met haar vader, eigenaar van Saboservice, we werden zeer vriendelijk opgevangen en hadden een goed gesprek over de geschiedenis van Saab en de service van Saboservice en Carioreiniging. Op woensdagavond onze Saab 93 weer opgehaald en we waren zo blij! Het dak zag er weer als nieuw uit en het interieur en de leren stoelen weer als nieuw, nieuwe mooie beige matten. Een TOP Familiebedrijf!! We hebben onze vaste garage gevonden, niet te vergelijken met de service waar we de Saab hebben gekocht. Sandra en jouw Pa, BEDANKT voor de goede zorgen van onze Saab!!. Jullie zien ons zeker weer terug voor reinigingen en onderhoudsbeurten. We keep in touch!.
Groeten Stef & Marilyne
Marilyne Akihary |
|
|
Prachtig familiebedrijf! Ik heb het dakje van mijn Panda laten vervangen, zeer prettig contact en een prachtig resultaat voor niet al te veel geld!!
Roderik |
|
Heb mijn cabriodak laten vervangen. Prima voorlichting over wat te doen. Auto inruilen of dak vervangen. Goede service en het is een prachtig resultaat geworden. Molenaar doet wat ie belooft.
R. Verhoog |
|
Ik wens jullie veel succes!
Mike |
|
Ik wens jullie - sandra, mike, ron en willem - een voorspoedige start van een gezond en gelukkig nieuwjaar.
Hartelijk dank voor de service aan mijn Saabjes in het afgelopen jaar.
M.vr.gr.
John
john |
|
Zeer goede service. Mijn aircopomp vervangen door een nieuwe die ik voor zeer laag bedrag kon nemen. Eveneens multiriem en spanrollen vervangen. Ik ben ook heel erg blij dat jullie de piep uit mijn vering heb kunnen krijgen. Die zat er al jaren in en niemand kon het vinden. Vergeet ook niet dat jullie een kapotte slang aantroffen
Ook kreeg ik een gratis leenauto mee en werd ik van te voren ingelicht wat alles ging kosten.
Top service!
Maarten van Baars |
|
Zeer goede service. Mijn aircopomp vervangen door een nieuwe die ik voor zeer laag bedrag kon nemen. Eveneens multiriem en spanrollen vervangen. Ik ben ook heel erg blij dat jullie de piep uit mijn vering heb kunnen krijgen. Die zat er al jaren in en niemand kon het vinden. Vergeet ook niet dat jullie een kapotte slang aantroffen
Ook kreeg ik een gratis leenauto mee en werd ik van te voren ingelicht wat alles ging kosten.
Top service!
Maarten van Baars |
|
Ik had mijn Saab cabrio voor een service beurt bij Sabo afgegeven en werd in de middag gebeld dat helaas, dankzij een fout van henzelve, de carterpan gescheurd was en dat wegens gebrek aan het in voorraad hebben ik mijn auto een dag langer zou moeten missen. Ik vond het buitengewoon correct en getuigend van hoge moraal en waarden dat het bedrijf het probleem op deze manier oplostte en niet deed wat waarschijnlijk bijna elke ander garage gedaan had:door gewoon te melden dat een scheurtje in de carterpan was geconstateerd en dat die vervangen zou moeten worden. Compliment voor jullie eerlijkheid!
Joost Goudeket |
|
Super bedankt dat je mijn dak zo goed als nieuw heb gekregen. Na dat ik te enthousiast had gepoest. De poets vlekken zijn weg en de alg is eruit. Bedankt.
MvG
Henri
Henri Barzilaij |
|